SMS - Smarta Meddelanden Sänt

Månadens mest oroande SMS- konversation.

2 Maj 23: 15 från F:
Kanske det sämsta sättet att ta livet av sig genom att sätta igång en stor katja gräsklippare och lägga sig framför den. Asså.

Han sa att han skulle se en psykologisk skräckfilm under kvällen. Jag tror han sms:ade från toaletten, det är ett bra ställa för honom att varva ner på när filmer blir för jobbiga, har han erkänt.

2 Maj 23.30 Maria svarar:
Odeck. Själv skulle jag nog föredra frosseri i de närmsta 30 åren a´la "Gilbert Grape", bär ut min obeasta kropp genom fönstret med en lyftkran som kan hantera mer än 400 kg, eller filmstjärnedöden, ett ugnt dekadent lik, öppen kista, jag tänker mocca på väggarna i kyrkan, vita liljor, (vitt och mocca funkar bra ihop), kista i valnöt med sidor och kanske lock i högglans vitt. Vitt linnetyg på insidan.

Jag flyttar snart och har levt senaste veckorna på vardagsrumsavdelningen på Mio, Sveavägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0