Hur man lagar mat mitt i natten. Tips från Experten.

Det är lite rått och kallt ute. Säkert mitt i natten. Man vill inte gå ut, man vill inte stanna hemma. Ovissheten är total. Det är kanske nu ni ser kokboken, ja den där dammiga saken, i ögonvrån. jag råder er till att ta fram den. Jag hade en dock en expert lägligt till hands för just dessa situationer, men det går lika bra att forsätta att läsa och följa instruktionerna för alla er som inte råkar ha experter i närheten.

Steg 1. Bygg ihop en sned hylla. Och va inte kräsen, det mesta funkar.
(Jag själv hittade "Bestå" från Ikea. Det tog mig 8 timmar att få ihop den och resultatet blev makalöst snett. Jag åtgärdade detta genom att ta bort en dörr, och nu syns det knappt) .



Steg 2. Bli ett med bokhyllan. Som experten skulle ha gjort. Vänligen se bildexempel om ni känner er osäkra.
(bilden är censurerad för er lite mer känsliga läsare, observera att det INTE är jag som figurerar i bilden, utan experten. )


Steg 3. Ta fram det som är ätbart ur kylen och brassa på allt vad ni har i en stepanna. Luta er mot något om ni behöver. Se glad ut.



Steg 4. Om ni har bra kharma så kan det bli pannkakor.



Steg 5. Ta en resorb och gå och lägg dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0