Två typer.

Jag är den typen som använder kulör tvättmedel för all tvätt. Jag tvättar lakan och handdukar tillsammans med övriga plagg. Ibland lever jag på kniveggens spets och lägger i en mörkgrå strumpa i vittvätten, bara för att testa. Jag är den typen som är rädd för att bli svensson. Jag vill ha allt de har, men fruktar det också, Därför gör jag alla mina svensson-sysslor med en svag toutch av nevros-liknande inslag.

Sen har vi svensson-typen. Tvättar fyra maskiner. En vittvätt, med blekt tvättmedel samt fläckborttagningsmedel, även gärna "Softlan Ultra" sköljmedel så tvätten luktar sådär äckligt fräscht och är lent som en fjädeeer längst med huden. En kulörtvätt. En tvätt för handdukar, och en för lakan. De manglar sina lakan. MANGLAR. okej.

Vi ses i tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0