Håll i hatten!

Jag funderar på att föra över pengar från mitt "nu-flyttar-jag-och-jag-vill-köpa-nya-möbler-KONTOT" till mitt "Rödvin-på-fredagar-KONTO" . Ja. Så får det bli.

Jag funderar även på att vara som alla andra, ni häftiga människor, och börja bära med mig min kamera överallt, för att sedan lägga upp små glimtar, bilder , ur mitt dekadenta liv på bloggen. Risk finns för att det bara kommer att bli bilder i närbild på mitt ansikte.

Fick ett härligt mms precis som jag tänkte lägga upp. Men jag hittar inte sladden till mobilen. Sen såg jag att min dator har bluetooth-funkton.- Tryckte på knappen, och datorn säger att den inte hittar den. Jag tror min dator är som gjord för mig.

MMSet föreställde i alla fall en vit kal vägg, det var en text skriven på väggen i svart tusch. Med en lång pil ner mot ena hörnet. Texten löd: " ICH BIN EINE BERLINER". Internt så betyder det att han som skickade messet har börjat jobba som dörrvakt och går kurs i tyska, vilket han kombinerar med sitt nya jobb i form av ljudband. Fast jag självklart vet att det inte är så, han skojar bara. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0