Lugn i stormen!

Jag ska på lägenhetsvisning på måndag. Jag är lite dubbel inför denna lägenhet.. jag tror verkligen att den är fin, den är på ca 60 kvm, en tvåa, ligger iofs lite utanför stan, utan balkong och hyran är lite hög. Men. Det skulle innebära ett eget kontrakt. Då är man med i matchen på ett sätt. Då kan jag känna mig lugn.

Nu har jag en gnagande oro jämt i bakhuvudet. --När ska han ringa och säga upp mig som hyresgäst, tänk om han blåser mig, tänk om jag bara blir utkastad när som helst?? , Jag hatar att hyra i andra hand. Verkligen inte för mig.

Det är nog värt en hyreshöjning, lite längre till jobbet, risk för mer hemmakvällar och lite slit. För jag får lugnet.

Ovärderligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0