Jag ska starta ett glasinstrumentalband!

Gårdagskvällen kan summeras ungefär så här:

  • Man kan blåsa fram ljud i urdruckna vinglas. Stora glasbehållare för blockljus funkar också.
  • Jag ska inte ha mobilen i fickan om jag har stuprörsjeans. Mobilen ligger då mest på golvet i olika delar.
  • Det är väldigt svettigt att dansa till techno-retro-soul i grovstickad polo, i en källarlokal.
  • Att hälsa, och ge en kram, till en människa jag aldrig vågat hälsa på igen, kan ge en bra känsla i magen.
  • Killtoan är alltid ett bättre alternativ än kön till tjejtoan.
  • Berns uttalas för de belevade som "Eeernst".
  • Stora, stora glasögon (tänk över kinderna) med spegelglas i , är helt rätt i tiden.
  • Även stora, enorma hårspännen alá åttiotal/lotta på bråkmakargatan.
  • Att det är så fruktansvärt mysigt att omringa mig med mina vänner, och bara va. En kaffe blev till en öl. So what.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0