Tårtkalas, shopping, och kroppsnoja

Startade dagen med att provsmaka tre olika tårtor och hiva i mig två koppar kaffe och påbörja ett grupparbete, eller, jag gick dit, bestämde mig för att göra uppgifterna i helgen, och åkte in till stan.

Jag har praktiskt taget shoppat hela dagen... bra motion... min läckra klänning som jag ska ha på min examensmiddag var såklart slut men jag hittade en annan som får duga.

Upptäckte till min förvåning att jag nu har en helt ny storlek i jeans (igen), och var tvungen att köpa två par på rean :) Är nog troligtvis de enda paren som inte är för stora i min garderob just nu. Och jag ser fortfarande ingen skillnad... borde kanske göra det.. med tanke på att en klasskompis frågade förfärat häromdagen om jag har ätstörningar, (ärligt så frågade hon om jag börjat spy upp maten eller nåt, men det låter ju inte så kul), hon tycker jag är väldigt mager.

Det måste vara något med ämnesomsättningen, eller så har jag väl cancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0