Sista veckan!

Sista veckan börjar sakta smyga sig inpå... på torsdag tar jag min examen.. och på fredag är jag hemma igen. Känns lite märkligt faktiskt. Två år av blod, svett , tårar och en massa kunskap är nu förbi. Nu är jag klar, nu har jag en titel, ett diplom, ett nytt iv som väntar.

Jag borde igentligen börja packa idag.. men jag har bara inte orkat, eller haft lust. Jag tror jag har separationsångest. Jag kommer väl börja gråta på champangefrukosten på torsdag. Och på middagen. Och när vi går ut och firar. Och på vägen hem. Usch. Jag måste skärpa mig!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Ååh, jag kommer lipa ihjäl mig jag med... Fast lite skönt är det ju också. Jädra konstig känsla

2008-05-26 @ 00:23:20
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0