Jag är otroligt fantastisk! Och dubbel ibland.

Idag är dagen D. Jag har nu presenterat mitt examensarbete och jag är klar!

Nu har jag bara två veckor kvar.... sen ska jag spräcka hål på den här bubblan och flytta hem. För gott. Och jobba livet ur mig. Underbart.

Jag kände mig lite ensam när jag vaknade i  morse. Till och med när jag stod framför spegeln och sminkade mig så kom den där känslan smygande och ville inte släppa. Jag försökte vifta bort den, det måste ha sett jäkligt fånigt ut med en hysterisk tjej som viftar en mascara fram och tillbaka samtidigt som hon stirrar i en spegel... hm....

Men när jag började andas i normal takt och tänka på mitt jobb som väntar.... mina uinderbara vänner..... mina vinkvällar... min tid hos frisören.... mina två betalda semesterveckor.... då kändes det bättre. Jag klarar mig så mycket bättre utan dig. Jag viftar bara med en mascara ibland. Annars funkar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0