Workaholic

Andra dagen på nya extrajobbet dag.... det innebär alltså att jag klarade första dagen....

Jo jag tycker det gick rätt bra, jag utlöste inte inbrottslarmet när jag kom på morgonen, fast jag var smått säker på att det skulle hända. Att ge mig nycklar, kodkort och gallergrinds-instruktioner är som att be mig att lika gärna göra bomben in genom ett fönster för att komma in. Men det kan ju inte dom veta.

Jag lyckades med en diskmaskins-katastrof, (diskmedlet fastnade på något sätt i klumpar på tallrikarna), kokade kaffe som såg ut som te i slutprodukt, jag kopplade iväg någon viktig person från Norge ut i tele-space, skickade in ett besök i fel konferensrum och avslutade dagen vid femtiden genom att råka släcka ned hela avdelningen, (jag måste tillägga att jag då var först att gå hem på bolaget). Allt som allt gick det rätt bra.

Jag har beslutat mig för att satsa på studierna resten av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0