S:t Patricks Day!

Det finns alltid något att fira, och idag är det en grön dag! Jag jobbar extra idag som vanligt så jag får se om jag orkar med några firanden idag dock...Jag  kom hem från fjällen i fredags och har praktiskt taget varit i en vilande psykos sen dess, alltså då menar jag, knappt kontaktbar, blek, seg reaktionsförmåga, ( jag tror att min hjärna fortfarande pimplar fisk ).

Jag har satt upp en del delmål i mitt liv i alla fall, och det känns rätt bra. Jag har hittat ungefär tio olika jobb som jag ska söka inför sommaren som verkar helt rätt för mig, det är inom behandlings svängen!
Jag ska börja gå på möten och involvera mig i en frivilligorganisation, (jag tänkte ringa och tracka dom iallafall).

Och jag har införskaffat mig ett bibliotekskort! Jag känner mig väldigt manad av att göra reklam för biblioteket just nu, för jag tror det är många där ute som har underskattat dess utbud och fantastiska utveckling!
Man får ett rött genomskinligt kort numera, bara det är värt det liksom, allt sker elektroniskt på biblioteken, man behöver alltså inte ha kontakt med en läskig och bitter tant längre ( pluspoäng på det ), och man kan surfa gratis på kortet ( tjing! ) , om man nu lyckas lista ut hur det fungerar.

Fem stjärnor för bibblan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0