Ledig!

Japp. 4 underbara lediga dagar. Det är jag värd. Jag köpte duscdraperi igår till badrummet, kände att det var dags nu, lite jobbigt när hela badrummet blir dyngsurt varje gång jag duschar.. Så nu är badrummet i rätt färgschema (såklart).

Fick så söta inflyttningspresenter av K , en massa tjocka blockljus (perfekta för mysiga rödvinskvällar) , tillhörande ljusfat och en orkidé med tillhörande kruka (som för övrigt matschar färgerna i vardagsrummet) . Jag älskar orkideér! 

Har invigt tvättstugan precis! Skulle igentligen tvättat vid 7 imorse om inte telefonen/datorn/ människor med intressanta samtal övertog min uppmärksamhet inatt. Vaknade vid 11. Såg att tiden efter var obokad, snodde den , och TADA!
Jag har lagt i tvättmedel, tvätt, satt på maskinen, registrerat att det inte finns torkskåp och rökt en cigg. Invigd.

Jag måste tillägga att inget gick sönder heller. Än. Jag blir nervös vid maskiner, har haft sönder två tvättmaskiner tidigare.

I eftermiddag ska jag träffa en gammal kär barndomsvän och dricka lite kaffe, prata livet och bara vara. Jag har verkligen saknat denna vän i mitt liv de senaste åren, och jag har inte förstått mig på mig själv att jag sabbade våran vänskap. Det är inte klokt.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0