Okej, hon har gjort bort sig igen.

Jag avfärdade all slags kontakt till personen som jag berättade om i tidigare inlägg i förra veckan. Jag tror det är ett återkommande drag hos mig. Min väninna säger att jag dumpar folk hela tiden, så det är rätt svårt att få en chans att bevisa något för mig. Att jag är rätt hård. Hm. Jo. Det stämmer nog. Jag tror jag inte vågar ta risken att själv bli avfärdad helt enkelt. Förekomma istället för att bli förekommen. Tyvärr. Och jag blir så trött på mig själv över det här. Jag ska någonstans börja acceptera att människor har anledningar till sitt beteende, som inte cirkulerar runt mig. Jag ska jobba på det efter jag slutat skämmas över mitt egna beteende i hela situationen.

Jag har kommit på en grym födelsedagspresent till mig själv. Idén ploppade upp över en fika häromdagen. En vän till mig frågade varför jag inte skrev en bok, skrev ned alla mina citat som dyker upp i tid och otid. Och som får både mig och mina vänner att vika sig dubbla av skratt. Vi spånade en stund och kom på att det mest maxade vore en snygg vit t-shirt/linne med alla mina senaste citat tryckta på i svart text. Vore så otroligt personligt och faktiskt riktigt snyggt. Jag får känslan av ett projekt. (som troligtvis inte kommer att avslutas, eller påbörjas heller för den delen)

Veckans citat: "Hemma, jobbet eller borstest?", fyllemess är bara för gulligt ibland.

Kommentarer
Postat av: lassie

om du någon skulle göra en sådan tröja köper jag en :-)

2008-07-28 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0