Liket

Ja, jag känner mig mer död än levande just nu... kom precis hem från jobbet, och har vetskapen om att jag kommer att vara på plats på min arbetsplats igen om mindre än 8 timmar... där emellan ska jag ha hunnit med:

1. Min skönhetssömn.
2 Duchat och fönat håret.
3 Valt kläder.
4 Kokat kaffe.
5 Ojjat mig över att det är tisdag och inte fredag.
6 Blivit stressad över att det snart är fredag.
7 Åkt T-bana en massa stationer och fått ont i magen vid Mariatorget. (Det går alltid över vid Slussen)
8 Vandrat en dryg kilometer för jag missat bussen som vanligt.
9 Gärna ätit frukost.
10.Betalat räkningar.

Det känns rätt kört. Jag måste prioritera. Jag tar det i nummerordning. Blir nog bra det där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0