Åh! För mycket liv, för lite tid!

Helgen. Vad är värt att nämnas? Jobbade mestadels av tiden. Träffade K på lördagen och planen var en späckad tjejkväll med Sex and the city filmen, rödvin och relationsutsvävningar... Springer på Han på stan innan kvällen ens har börjat. Han och Hans vänner och nya ragget. (som för övrigt nog väger minst 20 kilo mer än mig.. hm..) Och jag är så artig och trevlig att det inte ens är värdigt. Den människa som har sårat mig på det mest grundläggande sätt, ljugit, gått bakom ryggen på mig, sårat, och varit allmänt elak. Han får ett "Heej, hur är det?" , huvudet på sned och en kram. Lite sojalatte i ansiktet eller en kylig ryggtavla hade nog varit mer befogat. Men jag är större än så. Den här gången. Filmen var för övrigt inte en superinvestering, rödvinet på stället i gamla skattehuset var suveränt, och den trånande bartendern var oattraktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0