Tillbaka till verkligheten..

jahapp. Jag ser ut som en naturkatastrof med dagen-efter-jag-sprayade-mitt-hår-till-vansinne-look , för att inte nämna mina sexigt svullna ögon och lite ostabil motorik. Det var en lyckad kväll.

Och det är alltid lika spännande att kolla igenom mobilen såhär dan efter, man vet aldrig vad man kan hitta (eller vilka man har ringt som man inte kommer ihåg, och får en klump i magen när man ser att samtalen pågick i minst fem minuter)

OCH PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Jag hittar en guldgruva med olika inspelningar med viktiga tankar och ideér som dök upp lite titt som tätt mellan vinglasen.

Inspelning 1 . Det är väldigt mycket musik och prat i bakgrunden, man kan nästan höra hur jag tvekar för en sekund innan jag konstaterar med en berusad röst ; " Jag gillar inte skinnskor, jag gillar eh, det andra!"

Inspelning 2. Fortfarande lika rörigt i bakgrunden, jag är nu kanonberusad och har tekniska problem med mobilen verkar det som och jag låter även en aning frustrerad " Stormen har förstört mitt abonnemang!... ja. "

Inspelning 3. Ja det är rörigt och jag har precis fått för mig att jag har en kal fläck i bakhuvudet, nu låter jag faktiskt lite oroad; "Jag ska börja köra regaine där bak" (för er som inte hänger med så har regaine nåt med hår på huvudet att göra, tror jag)

Inspelning 4. Det verkar bli stängningsdags eftersom ljudnivån i bakgrunden är betydligt lägre, och jag funderar nog på att röra mig; "Bränn mina bålar! " (jag tror jag syftar på något ordspråk här, osäkert att avgöra)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, antingen så är det roligt eller så är det hemskt att höra såna där inspelningar...

2008-02-04 @ 19:32:38
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0