Lite glitter i mitt liv skulle inte skada...


Nu bloggar jag också, fan, jag visste det skulle bli såhär! Det lät så magiskt och fantastiskt igår över fjortontusen gröna drinkar att börja blogga. Och jag är ju så lätt att övertala då, jo, efter två drinkar tycker jag faktiskt att allt är fantastiskt, ja, jag är en SÅN DÄR.

Jag skulle vilja inviga min blogg med en lista över saker och ting som jag SKA göra i år.

  • Diplomet med stort D, det ska ramas in också och jag ska trycka upp det i ansiktet på alla som kommer min väg, för jag har minsann lyckats ta mig igenom en utbildning, jag ÄR någon.

  • Starta upp min hobby som har legat på is i, ja, ungefär hela mitt liv, jag ska köpa så mycket pärlor jag har råd med och skapa vackra smycken.

  • Gå en Hur-man-skapar-smycken-kurs-för-nybörjare. Ja, så jag kan skapa då. 

  • Fixa en lägenhet, som bara är min.

  • Få fast anställning på ett jobb som jag brinner för.

  • Att börja följa min hjärna istället för mitt hjärta, stort projekt

  • prova på lite KBT terapi, det verkar nyttigt

  • Börja med regelbunda lördagsbruncher med tjejerna

  • Sluta fira helgdagar

  • Omge mig med fina människor, som ger kraft, istället för att ta min

  • Inte välja den säkra, eller den osäkra vägen. Min väg tack.

  • Spara till den efterlängtade resan över jul (se punkt. sluta fira helgdagar)

  • Ta kontrollen över min almenacka

  • Gå in helhjärtat för yoga

  • Fortsätta att röka.


Jag kommer nog att fylla på den här listan har jag en känsla av....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0