Kaffe och Bulle

Träffade en god vän till mig igår på en spontantfika på söder, vi har säkert inte setts på flera månader, men det blir ju så, när jag har snurrat omkring i landet och pluggat och praktiserat och allt, och han har sitt liv på sitt håll. Det var himla mysigt att äntligen ses i alla fall, K  kom förbi också, så satt vi alla tre där och hinkade i oss kaffe emellan gäspningarna, och pratade livet.

En fråga bara, om man exempelvis skulle jobba extra för A non smoking generation, måste man sluta röka då?


Kommentarer
Postat av: emma

hehe kaffe o bulle e gott ;)

2008-02-06 @ 11:14:50
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: SneakerKitten

Det vore väl sjukt kul om man fick jobb där och så efter nån timme så kläcker man: "jag ska bara ut å ta en cigg, kommer strax". Naturligtvis har man ljugit på anställningsintervjun och sagt att man INTE röker. Undrar om de kan sparka en? Hm. Kan bli ett jävligt intressant experiment av det här, känner jag. Hehe.

2008-02-06 @ 11:30:37
URL: http://www.modette.se/sneakerkitten/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0