In i vindimman!

Ikväll är det rödvin som gäller för hela slanten! Jag och vännerna ska till det vanliga stället och trakassera vakten och dricka rödvin. En härlig lördagskväll helt enkelt. Jag kan garantera smaskigt bakisskvaller från vänninan K , få en dos av glamour om min galakvinna dyker upp (det var hon som myntade begreppet "Gala" och "G- girls" , jag lovade henne att ge henne äran för det) , och inte minst genomtänkta och goda råd från min underbara och jordnära manliga vän. Det är han som kan hålla mig nere på jorden när jag snurrar iväg i varierande neuroser.

Nu är den stora frågan, Uppklädd eller nerklädd men lite chick? Jag arbetar utifrån mina svarta stövlar, det är grunden. Sen blir det antingen tighta svarta (väldigt nya) jeans, flickigt chick skjorta och sotade ögon.

Eller.

Grågrön tunika (tänk fest) med svarta tights och sotade ögon. Genomtänkta smyckesval ingår i båda fallen.

Svårt val.


Kommentarer
Postat av: jordnära vän

ville tacka för en undebar kväll

2008-02-03 @ 02:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0