So long, Betong!

Shoppade loss lite på IKEA idag. Stod och svor mellan hylla 34 och 35 i hämta-själv-lagret för Billys bokhylla i ek var slut. Jag har faktiskt ÅKT KOMMUNALT hela vägen , och förtjänar att få spendera mina pengar när jag väl kommit fram. Det borde vara en mänsklig rättighet kan jag tycka.

Betongmannen , även kallad kräftmannen, ringde mig när jag stod mitt uppe i varuutlämningen med 30 kg kolli , två IKEA kassar med blomkrukor, portabel strykbräda, plädar, överkast, korgar , en lampskärm och gud vet vad. En varmkorv tror jag bestämt jag hade i ena handen och balanserade headsetet till mobilen i det andra.

Betong: - Du. jag skulle vilja prata om ditt intresse.
Jag ,spelar ovetandes,:- Intresse? Hur menar du?
Betong: - Du vet vad jag menar. Vart står du igentligen? Du hör aldig av dig , tar aldrig intiativ....
Jag:- Jo, jag förstår din poäng där. Jag , jag kan allvarligt inte ge dig konkreta svar eftersom jag själv inte vet vad jag vill.
Betong:- jag vill ha en seriös relation som du vet om, och du är en sån fin tjej, men , du måste förstå att jag inte kan träffa dig igen om du inte vill ha en relation med mig.
Jag;- Jag förstår det.
BOOORRRBOOOORRRRBOOORRRRRBOOORRRR!!!!!
Betong
: - Vafan är det som låter??!?Vad göör du!??
Jag:- Jaha, jo, jag står på IKEA, nån som borrar här brevid.

Ja. Jag har ingen mer kontakt med Betongmannen.

Kommentarer
Postat av: anette

Hahaha, jag får plötsligt upp en annan bild av dig, nämligen när du står på bergstoppen med en blå genomskinlig plastregnkappa klistrad mot hela dig med en cigg i ena handen och choklad i den andra och försöker ha allt under kontroll!! Puss på dig!

2008-08-26 @ 13:56:56
Postat av: Galakvinnan

Hahahaha... jaa... det här var sthlmsversionen verkligen.. ;)

2008-08-27 @ 23:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0