En kram.

Jag fick frågan idag. Vad jag ville ha mer , förutom en kram.? Jag trodde personen ifråga syftade på det stora utbudet av kaffe, tesorter, kaffelatte m.m... Men. Varför tänkte jag så? Måste varit för jag faktiskt aldrig fått den frågan förut. Och för att det enda jag tittade på just då var detta utbud, för att samla tankarna. Som inte blev mycket klarare.

"Hmm..." får jag fram. Jag försöker igen. "Hmm....Hmmhmm.."

Konstpaus.

Jag måste förstå´vad som menas med denna fråga, herregud, människan är fortfarande omöjlig. "Kaffe..." Svarar jag tillslut.

Nu. Flera timmar senare, kom jag att tänka på att han kanske frågade efter något helt annat. Jag skulle ha svarat "Allt, jag vill ha allt." Och inte tittat på kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0